sobota, 11 lutego 2012

Zestaw beżowo - beżowy



Zestaw beżowo - beżowy nie musi wcale oznaczać mdłego, monochromatycznego zestawienia kolorów. Wręcz przeciwnie, wygląda świeżo i elegancko. Obecnie mamy przecież dostęp do bardzo szerokiej palety odcieni beżu, jeden ładniejszy od drugiego, a pierwszy zupełnie różny od następnego, ale nadal beżowy! 
W propozycji z Modowego Koktajlu mamy beżową, ale w ciepłym jego odcieniu, kurtkę z fantastycznym szerokim kołnierzem, dodam, że szeroki kołnierz jest hitem ostatnich czasów i z pewnością będzie przodował w sezonie wiosennym; jedwabny szal w kolorze zimnego beżu, no i szałową lakierowaną kopertówkę, również w beżowej tonacji. Wszystko z jednej grupy kolorystycznej, zdecydowanie każda rzecz różni się od siebie, ale jednocześnie świetnie ze sobą współgra.
Mi osobiście bardzo podoba się takie zestawienie. Beżowy zawsze modny, elegancki, pasuje do wszystkich innych kolorów (bo to jeden z kolorów podstawowy) po prostu ponadczasowy!!!
A kurtą i kopertówką jestem zachwycona. Ja osobiście poczekam na wersję kurtki nieco krótszą (najprawdopodobniej niedługo będzie dostępna w MK), bo ta jest delikatnie przedłużona i wydaje mi się, że bardziej pasuje np. do moich (starszych ode mnie) sióstr :) Ale i tak uważam, że ta mała asymetria na dole i pasek do przewiązania zdecydowanie dodaje jej uroku. No i ten kołnierz ...









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz