wtorek, 14 lutego 2012

Bransoletka Mollie. Ku pamięci... infinity dreams

Bransoletka Ku pamięci... infinity dreams


Połączenie gwiazdki i znaku nieskończoności daje przesłanie: "Świat należy do ludzi, którzy mają odwagę marzyć i ryzykować aby spełniać swoje marzenia. Noś ta bransoletkę by starać się robić to jak najlepiej".

A ja dodam sobie jeszcze do tego przesłanie znaku nieskończoności: "Dodając lub odejmując od nieskończoności, zawsze jest jej nieskończenie dużo... Noś tą bransoletkę jako przypomnienie, że żyjesz w świecie pełnym niekończących się możliwości".
I gwiazdki: "Być spadająca gwiazdą... i spełniać każde życzenie. Masz marzenie? Umieść je na bransoletce. Za każdym razem spoglądając na nią, przypomnisz sobie o swoim życzeniu, uwierzysz w nie i będziesz bliżej jego spełnienia".

Chyba najfajniejsze w biżuterii Mollie jest to, że każda niesie ze sobą jakieś przesłanie. Nieźle się można w to wkręcić ;) Ja do mojej dorobiłam sobie duży kawałek ideologii. Ale jeśli ma to w jakiś sposób np. polepszyć samopoczucie, czy może w czymś pomóc, to czemu nie!!! A oto i moja bransoletka z taaaaką dużą ideologią...



 

1 komentarz:

  1. Niestety z przykrością muszę stwierdzić, że jakość sznureczka tej bransoletki nie jest najlepsza!!!!!
    Noszę ją od 6 dni. Sznurek miał być woskowany, owszem był, ale już nie jest! Jego kolor to grecka przygoda, a po 6 dniach raczej stara wyblakła niebieska sznurówka!
    Na szczęście gwiazdka i znak nieskończoności jak na razie OK. Ale nie jestem do końca zadowolona! :(

    OdpowiedzUsuń