poniedziałek, 13 lutego 2012

Broszkowy KONKURS

Kilka nowych broszek hand made i przy okazji KONKURS!!!!

Wygrać w nim można wybraną przez siebie BROSZKĘ ze zdjęć.

Należy tylko:
1) "Polubić" stronę "Modowy Koktajl" na Facebooku   -  osoby które nie posiadają konta na fb 
     nie muszą tego robić, chociaż jest to bardzo wskazane ;),
2) "Polubić" link do tego posta na fb - osoby które nie posiadają fb (patrz wyżej),
3)  W komentarzach pod postem na blogu należy napisać: 

     Którą broszę wybieracie, która Wam się najbardziej podoba i dlaczego?



Broszka 1


Broszka 2



Broszka 3






Broszka 4




Broszka 5




Rozstrzygnięcie konkursu już za tydzień!!! W poniedziałek 20.02.2012r. Wyniki zostaną ogłoszone na blogu :)
Udanej zabawy!!!



9 komentarzy:

  1. Wybieram broszkę nr 1 przypomina mi brzoskwinkę w ciepłym słońcu lata którego się nie mogę doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę o podpisywanie się pod komentarzami :) chociaż inicjałami...
      A komentarz super! ;)

      Usuń
  2. Moim faworytem jest Broszka numer 5 :)Mam do niej Słabość kojarz mi się z makami na łące, a także Swym kolorkiem nawiązuje do jutrzejszego Święta Zakochanych,które jest SYMBOLEM MIŁOŚCI:D
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  3. ja wybieram broszkę numer 1:))kolor żółty, który w niej dominuje, przypomina mi żonkile i tulipany, które kwitną wiosną;)a że tak bardzo tęsknię za wiosną i czekam na nią niecierpliwie jest dla mnie numerem jeden:))
    J. Gaweł:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam!
    Wybieram broszkę nr 1. Moją uwagę przyciągnął kolor żółty. Ciepły jak słońce i soczysty jak melon hmm... ale się rozmarzyłam :D Oczywiście jak wszyscy z utęsknieniem CZEKAM NA WIOSNĘ!
    Kasia F.

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja wybieram trójeczkę,przepiękne kolory,przepiękne zestawienie,po prostu przepiękna
    p.s.jak będę u Ciebie to i tak ją zakupię
    pozdro...M.Cicha....

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja mam problem z wyborem jednej.... cuż zapewne większość kobiet tak ma....
    1. kojarzy mi się z latem ciepłem, którego aktualnie strasznie brakuje,
    2. to delikatne jak maki uczucie,
    3. to zdecydowanie kolory do których mam słabość,
    4. to wspomienie mojej babci, takie kolory często goszczą na jej chustach...
    5. zwyczajnie mi się podoba... miłość od pierwszego spojrzenia...
    Problem mam wielki.... zapewne przydałaby się Pani dobra rada;)
    Ja najbardziej skłaniami się chyba do 5;) Ania M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Broszka nr 4 CUDO, wiosenny koktajl kolorów Monika

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zachwycona Waszymi komentarzami!!!!!
    Ja wybieram broszkę nr 2!!! Bo... najbardziej mi się podoba :)
    I oczywiście nie biorę udziału w konkursie :(
    Pozdrawiam
    agata.mk

    OdpowiedzUsuń