środa, 1 lutego 2012

Biżuteria Mollie

Moje blogowe statystyki wskazują na to, że często szukana jest alternatywa dla Lilou. W takim razie, proszę bardzo, oto i ona! Piękna biżuteria Mollie.

Mollie to biżuteria z duszą! Jak mówi sama autorka kolekcji: "Mollie - biżuteria, która mówi". Stworzona po to, by przypominać i nie dawać zapomnieć o rzeczach ważnych, m.in. o tym, że nigdy nie wolno zapominać o sobie i o swoim szczęściu. Bransoletki Mollie to takie swojego rodzaju "talizmany pozytywnej energii". 
Podzielone na kilka kategorii: Ona, One Word, Ku pamięci, Na szczęście, Tajemnica gejszy, Card Message. Każda z nich niesie ze sobą pozytywne przesłanie, dzięki któremu możemy jeszcze lepiej i bardziej szczegółowo dopasować odpowiednią bransoletkę do swoich potrzeb. 


Ku pamięci: " Świat należy do ludzi, którzy mają odwagę marzyć i ryzykować, aby spełniać swoje marzenia. Noś tą bransoletkę by starać się robić to jak najlepiej".


Ona: "Jesteś aniołem, masz swoje skrzydła! Noś tą bransoletkę by pamiętać, że jest ktoś kto Cię kocha i troszczy się o Ciebie".


Na szczęście: "Sztuka życia - to cieszyć się małym szczęściem! Noś tą czterolistną koniczynę jako przypomnienie, by rozkoszować się prostymi przyjemnościami życia!".


Tajemnica gejszy: Nieskończoność "Noś tą bransoletkę jako przypomnienie, że żyjesz w świecie niekończących się możliwości!".
zdjęcia www.mollie.pl

Ja jestem zachwycona! Wszystkie bransoletki zrobione są z woskowanych sznureczków, które możemy sobie dowolnie wybrać z tęczowej palety kolorów, a zawieszki są ze srebra lub z pozłacanego srebra. A cena biżuterii Mollie to średnio 45 - 75 zł. polecam  SKLEP INTERNETOWY Mollie!





9 komentarzy:

  1. No i chciałam sobie zamówić bransoletkę z gwiazdką i znakiem nieskończoności, ale coś ten sklep nie działa! Wysłałam do nich maila z zapytaniem. Poczekamy, zobaczymy ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam odpowiedź! Będzie za 1,5 tygodnia! Czekam niecierpliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam takie 3 i sa bardzo fajne,tylko nie zamawiajcie na bezowym sznurku- brudzi sie szybko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zamówię sobie w kolorze "grecka przygoda". A najpierw chciałam w beżowym, ale pomyślałam sobie właśnie, że się szybko pobrudzi. Dzięki za komentarz, utwierdził mnie w moim przekonaniu :)
    A sznureczki są dobrej jakości?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety z przykrością muszę stwierdzić, że jakość sznureczka tej bransoletki nie jest najlepsza!!!!!
    Noszę ją od 6 dni. Sznurek miał być woskowany, owszem był, ale już nie jest! Jego kolor to grecka przygoda, ale po 6 dniach bardzo wyblakł, chyba od tego greckiego słońca!!!
    Na szczęście gwiazdka i znak nieskończoności jak na razie OK. Ale nie jestem do końca zadowolona! :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeżeli ktoś zna sposób na "przywrócenie do życia" sznureczka od bransoletki, lub też na jego konserwację, bardzo proszę o podpowiedź!
    agata.mk

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja dzisiaj dostalam bransoletke szczescia ze zlotym slonikiem i jestem zachwycona, swietny pomysl!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ogólnie też jestem zadowolona, tylko ten sznureczek coraz gorszy!!!!!!!!!!!!! :(
    Ale sama idea tych bransoletek i pomysł na nie naprawdę trafiony!

    OdpowiedzUsuń