czwartek, 2 lutego 2012

Podsumowanie - głosowanie - konkurs

W oczekiwaniu na wiosenną kolekcję (zbliża się do nas wielkimi krokami) tak mi się zebrało na podsumowanie poprzedniej kolekcji i ostatniej działalności na blogu. Bo też właśnie stuknęło nam ponad 5000 wejść! Za które bardzo dziękuję! Przy okazji zachęcam do dalszego odwiedzania mojego bloga! 

Kilka zdjęć przypomni nam co w ostatnim czasie kupiliśmy w Modowym Koktajlu, co oglądaliśmy, nad czym się zastanawialiśmy. Zobaczymy też rzeczy, które wzbudziły nasz zachwyt i również te, na których nawet nie zawiesiliśmy oka. Oprócz tego kilka zdjęć rzeczy, które z kolei wzbudziły mój zachwyt i uważałam, że warto jest o nich napisać na blogu. 
Miłego oglądania w oczekiwaniu na wiosnę! 
I zachęcam do oddawania głosów w naszym KONKURSIE!!!! (szczegóły niżej)


 Zestaw 1


 Zestaw 2


 Zestaw 3


 Zestaw 4


 Zestaw 5


 Zestaw 6


 Zestaw 7


 Zestaw 8


KONKURS!!!

Nagrodą będzie bon na zakupy w sklepie Modowy Koktajl.

W głosowaniu należy odpowiedzieć na pytanie:
Które zestawienie kolorów jest wam najbliższe? lub  Który zestaw się wam najbardziej podoba?

Aby wziąć udział w zabawie należy: odpowiedzieć na pytanie (oczywiście odpowiedzi można zamieszczać w komentarzach pod postem) i koniecznie polubić fanpage Modowy Koktajl na facebooku (wystarczy np. kliknąć ikonkę "Lubię to" na górze strony). 

Wyniki już za tydzień!!!!!! Ogłoszone będą oczywiście na blogu!!!!







11 komentarzy:

  1. Ja zdecydowanie wybieram Zestaw 3 i kolor musztardowy! Mój ulubiony w ostatnim czasie.
    Ania W.

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda tylko ze automatycznie wykluczane są osoby nie posiadające facebooka - co nie jest takie dziwne nie każdy chce zaistnieć w ten sposób w internecie.
    A i nie ma informacji o wartości tego bonu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OK! W takim razie, z racji tej, że to pierwszy konkurs na blogu, zmieniam zasady! Te osoby, które nie mają facebooka, nie muszą "Lubić" MK, a te, które facebooka posiadają, dobrze byłoby gdyby MK polubiły :)

      Wartość bonu na zakupy w sklepie Modowy Koktajl, faktycznie przeoczyłam.
      Jako, że jest to pierwszy konkurs, wartość bonu wynosi 50 zł.

      Bardzo prosiłabym, żeby w miarę możliwości podpisywać się pod komentarzami. Ułatwi mi to odpisywanie na nie. Po prostu nie będzie tak bezosobowo :) Dziękuję.

      Usuń
  3. Zestaw 6 - malinowy :) te piękne filcowe korale i obłędna broszka przywołują wspomnienia ciepłych, letnich dni mimo, że na zdjęciach przewijają się wełniany sweter i kurta zimowa ;)

    Świetne kolarze!

    OdpowiedzUsuń
  4. wybieram zestaw 7 - spódnica jest bezkonkurencyjna!!!

    Agata Ost.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również wybieram zestaw 7:)uwielbiam zestawienia tych kolorów,a ta spódnica i buciki z kokardką rzeczywiście są przepiękne:)
    Asia G.

    OdpowiedzUsuń
  6. może całym nazwiskiem, bo jestem tu anonimem:) Asia Gaweł:)

    OdpowiedzUsuń
  7. podpisuję się pod zestawem nr 7!!!Marta Cich...

    OdpowiedzUsuń
  8. wybieram zestaw numer 7 piękna pozytywna kolorystyka i te maliny na zdjęciu UWIELBIAM!
    J.Z.

    OdpowiedzUsuń
  9. pomyłka zestaw 6 :)
    J.Z.

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że jak na razie największym powodzeniem cieszy się zestaw 6 i 7! A ja dla odmiany wybiorę zestaw 2. Beż, szary + rudy - mój ulubiony zestaw tej zimy! No i spódnica z eko skóry - też moja ulubiona, bo wygodna i ruda ;)
    Oczywiście mój głos nie bierze udziału w konkursie :)
    Zapraszam do dalszego głosowania!
    Pozdrawiam
    agata.mk

    OdpowiedzUsuń