poniedziałek, 30 stycznia 2012

Ciekawostka o Modowym Koktajlu

Jakiś czas temu Pani Krystyna (osobista stylistka), po odwiedzeniu mojego sklepu, tak o nim napisała na swoim blogu  www.balakier-style.blog.onet.pl
( ach jakże mi miło to czytać! )

"Sklep w Pułtusku
Podczas mojej podróży po Polsce odwiedziłam także niewielkie / ok 15 tys. mieszkańców / malownicze miasteczko ok 60 km od Warszawy - Pułtusk. Ponieważ miałam chwilę czasu, postanowiłam sprawdzić, jak wyglądają i co oferują tamtejsze sklepy odzieżowe. Niestety, to co zobaczyłam bardzo mnie rozczarowało, ponieważ wystrój sklepów i sprzedawane w nich ubrania nie miały nic wspólnego z modą i stylem. Jakże wielkie było moje zdziwienie, gdy przy Rynku nr 7 zobaczyłam sklep o nazwie "Modowy Koktajl". Właścicielem sklepu jest 27-latka - p. Agata. Urządziła go w czerwcu 2009 roku, w niezwykle stylowy sposób, prezentując kompleksową ofertę strojów: suknie, tuniki, swetry, płaszczyki, spodnie a także dobrane do tego buty, torebki i biżuterię. Do tego bardzo modnie urządzona wygodna przymierzalnia, gdzie można w swobodny sposób doradzić klientce w co ma się ubrać. Tak powinny wyglądać wszystkie sklepy w małych miasteczkach i nie tylko. Sklep Pani Agaty z powodzeniem mógłby konkurować ze sklepami w Warszawie, czy Wrocławiu. Pani Agata w sposób bardzo uprzejmy i fachowy doradza swoim klientkom. W sklepie można kupić ubrania głównie szyte z włoskich jedwabi i lnów, a także tureckiej bawełny. Są również dostępne dobrej jakości chińskie dzianiny, a także włoskie sweterki. Buty tutaj oferowane, to polska produkcja, szyta z włoskich skór / bardzo wygodne /. Torby są włoskie i bardzo dobrej jakości chińskie ze sztucznych skór. Zmiana ekspozycji odbywa się tutaj raz w tygodniu. Ceny w porównaniu z warszawskimi są bardzo przystępne.
Właścicielka chce zrezygnować z oferowania biżuterii, twierdząc, że w mieście jest wiele sklepów ją sprzedających. Obejrzałam te sklepy i ich ofertę i na miejscu Pani Agaty nadal prezentowałabym ją w swoim sklepie, ponieważ jest ona nieodłącznym elementem stroju 
i potrafi go bardzo uszlachetnić i dodać elegancji. W sklepach, gdzie jest tylko biżuteria, jej natłok powoduje, że klientka nie wie co wybrać i jak dobrać ją do ubrania. Może wyjściem byłoby dogadanie się z jakimś właścicielem sklepu biżuteryjnego i oferowanie jego wyrobów w swoim sklepie. Pani Agato, jeszcze raz dziękuję za poświęcenie mi czasu. Życzę Pani powodzenia i wspaniałego rozwoju własnego biznesu / może sieć takich sklepów /. A kobietom z Pułtuska radzę, aby ubierały się tylko tam, a wtedy będą miały pewność, że są modnie i elegancko ubrane".

(Pani Krystyna, 4 kwietnia 2011r., Sklep w Pułtusku, www.balakier-style.blog.onet.pl)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz