czwartek, 21 lipca 2011

Alternatywa dla Lilou




www.decobazaar.com To tam znalazłam te przepiękne zawieszki.
Oferowane są przez markę/projektanta SONADORA. Sznureczki są wysokiej jakości, woskowane, ale zawieszki są tylko w „kolorze” srebra lub złota. Niestety nie ma tam opcji grawerowania. Ale i tak są słodkie! Wybór ogromny: serduszka, laleczki, buciki, wózeczki, rybki, ważki, motylki itd. A ich cena… zniewalająca, 25 – 35 zł.






                                              Zdjęcia : www.decobazaar.com/sonadora


4 komentarze:

  1. cudne one są, ale nie moge icch nigdzie znaleść aby je kupić :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne, cudne! Ale niestety z przykrością muszę stwierdzić, że też już nie mogę ich nigdzie znaleźć. Przeszukałam całą stronę www.decobazaar.com i nic nie znalazłam, a tam je ostatnio widziałam. Proponuję poszukać jeszcze w jakichś małych sklepikach ze sztuczną biżuterią. W moim mieście w takich sklepach takie bransoletki kosztują od 3 do 5 zł. Tylko niestety jakość sznureczka nie jest najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coż za jakość trzeba zapłacić ,my tak samo stawiamy na jakość. Tylko kamienie naturalne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obejrzałam produkty BibaBiba. Rewelacja!!!! Super, że z kamieni naturalnych i ręcznie robione! Czekam na stronę, żeby sobie więcej pooglądać i być może coś zakupić ;)

      agata.mk

      Usuń