poniedziałek, 5 marca 2012

Spodnie PUSH-UP





Brzoskwiniowe spodnie mogą być już niektórym osobom znane. Być może nawet któraś z moich czytelniczek i za razem klientek MK jest już ich szczęśliwą właścicielką. Spodnie pojawiły się już raz na blogu, ale nie pisałam wtedy o ich "magicznych" właściwościach.

To całkowita nowość! Przynajmniej ja dopiero teraz dowiedziałam się o takim wynalazku jak spodnie z systemem push-up. A dokładniej, ze specjalnymi, wyprofilowanymi i odpowiednio przyszytymi szwami nad górnymi tylnymi kieszeniami.
Ich zadaniem jest oszukać oko! Czyli sprawić, żeby pupa w tych spodniach wydawała się bardziej kształtna, podniesiona i wymodelowana. Rewelacja! I co więcej, ten system naprawdę sprawdza się w praktyce. Faktycznie tak wyprofilowane szwy i kieszenie na pośladkach świetnie modelują to co mają wymodelować ;)
Zazwyczaj przeszycia w spodniach nad kieszeniami są proste. A tutaj jak widać na zdjęciach, szwy tworzą łuk, a dodatkowo trzy ukośne przeszycia z boku kieszeni też robią swoje ;)
Dla mnie i moich pośladków wynalazek jak najbardziej trafiony! 















NASZE AUKCJE NA Allegro - KLIKNIJ TUTAJ






4 komentarze:

  1. biustonosze push-up,spodnie push-up,niedługo całe będziemy push-up...
    ...a tak serio to fajny patent...
    M.Cicha...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanko czy na wiosnę pojawią się w twoim sklepie jakies butki, pamietam ze kiedyś buwały niestety pojedyńcze rozmiary

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie pracuję nad ponownym wprowadzeniem butów. Jeżeli się pojawią to na pewno jeszcze w marcu.
    Na chwilę obecną nie jestem w stanie nic konkretnego powiedzieć. Ale jeżeli buciki się pojawią na pewno dam znać na blogu i na fb.

    OdpowiedzUsuń