środa, 21 września 2011

Miód na jesień



Tej jesieni kolorem koniecznym i niezaprzeczalnym jest kolor miodowy, bądź jak kto woli, musztardowy!!!! 
I znowu nazwa koloru od jakiegoś jedzenia :) Tak jak latem były cytryny, limonki, maliny, tak jesienią jest miód i musztarda.
Troszeczkę odchodząc od tematu, jak już jestem przy nowym trendzie na nazywanie kolorów, ostatnio słyszałam bardzo ciekawe określenie koloru włosów - "truskawkowy blond"! Czyli jaki?!? Czyli po prostu rudy ;) No właśnie nowe jedzeniowe kolory... Mnóstwo pomysłów na najdziwniejsze nazywanie kolorów ubrań mają również moje klientki. Czasami zastanawiam się skąd one je biorą :)
Wracając do koloru miodowego (musztardowego), w tym roku będzie on świetnie komponował się z barwami przepięknej, słonecznej jesieni. Podobnie jak wszystkie odcienie koloru pomarańczowego i rudego. Szałem jest też butelkowa zieleń! Która ku mojemu zaskoczeniu naprawdę super komponuje się z kolorem rudym! Także drogie Panie ruszamy na zakupy po musztardy, miody i butelkowe zielenie!!!! Ale nie do spożywczego ;)

(na zdjęciu ubrania z kolekcji jesień 2011 dostępne w sklepie Modowy Koktajl)

6 komentarzy:

  1. Śliczna sukienka na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mi się podoba! A jakie ma plecy pięknie wycięte...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem w sobotę!!! :))
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  4. dziś rano w radiu Zet była rozmowa z Maciejem Zieniem, on na jesień proponuje kolory: biel, beż i czerń. Z dodatków czerwień. Kto ma racje? ja się pogubiłam w jesiennych must have. ale co tam, i tak założę to co mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim skromnym zdaniem, biel, beż i czerń obowiązuje bez względu na porę roku i panujące trendy. To kolory bezpieczne, stanowiące podstawę szafy każdej kobiety. Uważam,że ani Maciej Zień ani ja, czyli Modowy Koktajl nie jesteśmy wyroczniami i nie kreujemy panujących na świecie trendów! Najważniejsze jest to aby ubierać się w to, w czym czujemy się najlepiej, bez oglądania się na obowiązującą modę! I należy pamiętać, że nie wszystko co modne jest fajne...

    OdpowiedzUsuń